Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Nazwauzytkownika | użytkownik

imię i nazwiskonazwauzytkownika adres zarejestrowany15.12.2007 @22:15:35 ostatnio na stronie29.08.2011 @19:00:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty17 komentarze826 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dude1991    29.03.2008 @12:44:15
c i s z a ?
_______
Am I?
~dude1991    11.03.2008 @00:16:55
o to wlasnie chodzi.
_______
Am I?
~gateau    02.03.2008 @23:45:23
kłaniam się... pamiętasz mnie?
_______
masz 99% szans na to, że nie zrobisz ze swoim życiem kompletnie nic.
~mimim    02.03.2008 @12:29:38
elo ; )
_______
welcome to our world, we are the wasted youth and we are the future too.
~Hero    18.02.2008 @18:40:58
Serdecznie zapraszam na pierwszą "bitwę artystyczną" zielonogórskiej grupy DA
http://www.digart.pl/grupy/17/Zielona_Gora/forum/temat/63277/Zielona_Gora_Art_Battle___1.html
_______
true,true....
~o0Flower0o    23.01.2008 @08:40:45
No spoko... ale wyglada jakbys zmienial kontrast :P
_______
Jeśli liczysz na konstruktywny komentarz to nie ode mnie, nie zgrywam kogoś kim nie jestem. Jeśli się nie znam na czymś to nie daję rad, bo przecież to głupota.

http://o0flower0o.digart.pl/
~Szczep    21.01.2008 @22:59:43
może nie był idealny, ale przynajmniej nie padało
dzięki!
_______
http://www.szczepanek.carbonmade.com Szczep fotografia motoryzacyjna
zapraszam w moje strony
pozdrawiam
Szczep
~czochrajbobraa    21.01.2008 @22:50:21
no, ja tez
ale te naczynka zauwazylam dopiero po dodaniu, wiec juz mi sie mazac nie chcialo:P
~Bulbin    21.01.2008 @22:36:33
Jakby ją w oryginale poznał to by na pewno wziął <śmiech> : )!
~czochrajbobraa    21.01.2008 @22:20:29
no na koncowkach wlosy są ciensze dlatego swiatlo tak rozjasnilo:P
~Bulbin    21.01.2008 @22:18:42
Hehehe, wątpię żeby Soheir2 na plakat na następne disco poszła, za mało rozrywkowa jest ; ). Ale może... jeśli Prezes A. K. będzie chciał ^^.
~czochrajbobraa    21.01.2008 @22:15:30
hm, no nic w sumie? a co z nimi nie tak?:D
~janekniemczyk    21.01.2008 @22:10:37
no właśnie nie wiem czemu na digarcie wyśswietla mi zupełnie inaczej niż u mnie na kompie. moze masz na to sposób?
_______
"a twoja stara przeszła Mario w lewo"
~FroZ    14.01.2008 @23:55:53
A tam, Perfekcyjne.
Staram się robić poprostu Dobrze to co Kocham.

Dzięki Mistrzuniu.
Pozdrawiam.
_______
Mam coraz mniej czasu, bo czas jest krwiożercą.
~Misza1982    11.01.2008 @08:54:35
dzięki
_______
zapraszam na moją stronę
http://www.fotomisza.yoyo.pl
~radzia    09.01.2008 @17:24:31
szkoda gadać ... między innymi nie moge na impreze iść ! ;/ AAA! Wrr.
_______
Ogarnij!
~Wroner    08.01.2008 @17:36:44
pozwole sobie poobserwowac:D
_______
W ramach podziękowań sam oceń moje prace:D
~cruiser21    03.01.2008 @08:42:30
dzięki, z podparcia o płot było robione
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Bulbin    01.01.2008 @23:45:06
To polski ale pisany cyrylicą ; ).
~adreen    01.01.2008 @20:45:41
jaki ten świat mały, nie?:D
~PanNos    01.01.2008 @18:50:15
Miało być
Nigdzie mu się nie śpieszyło więc miałem czas się pobawić ekspozycją ale tak mi się najbardziej podoba
pzdr,.
^jackowlew    01.01.2008 @18:18:51
w/g nie jest krzywe poprostu korygował bo wiało.Dzięki
~Kiss94    28.12.2007 @23:55:25
łOchO. dzięęki. ; D
_______
~johnorock    28.12.2007 @10:39:04
elo elo Wojtas
_______
"Kto powiedział że my jesteśmy poważni?"
~fruu    26.12.2007 @18:11:29
Wojtuś! <333 aaa
_______
****
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt